cafegoldoon.com

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی
cafegoldoon.com

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

استخدام خیاط مجرب و کاربلد


چرخ خیاطی ها از جمله لوازم مهم در صنعت دوخت و دوز و پوشاک می باشند. همان طور که گفته شد برای دوخت و دوز در ابعاد بزرگ و حجم زیاد نیاز است که از چرخ خیاطی صنعتی استفاده شود این چرخ ها معمولا تک کاره هستند و هر یک تنها برای انجام کار خاصی تولید شده اند به طور مثال تنها می توانند جا دکمه بزنند و یا تنها کار سردوزی پارچه ها را انجام دهند. اما همین تک کاره بودن باعث افزایش کیفیت کار خواهد شد .

در مقابل چرخ خیاطی خانگی می تواند چندین کار را با هم انجام دهد اما برای ابعاد و حجم کم پارچه و همچنین تنها بر ای پارچه هایی ظریف و لطیف. چرخ خیاطی کامپیوتری که زیر شاخه چرخ خانگی می باشد می تواند اختیارات و امکانات بسیاری را برای خیاط فراهم نماید تا بتواند کارها را سریع تر و در عین حال با کیفیت بالاتری ارائه دهد. اما در مقابل به دلیل همین چند کاره بودن طول عمر کمتری دارد و می تواند خیلی زود دچار آسیب شود و به دلیل دوخت های مختلف و استفاده از تکنولوژی به روز قیمت بالاتری دارد.

چرخ خیاطی کامپیوتری

این نوع چرخ خیاطی از جمله چرخ های خانگی می باشد که برای انجام دوخت های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر برای افرادی که به صورت حرفه ای کار خیاطی را انجام می دهند مناسب می باشد. این چرخ ‌ها صفحه مدرج و دکمه‌ و شستی ندارند در مقابل دارای صفحه نمایش LED یا LCD یا صفحه لمسی بزرگ هستند. نوع کوک ‌ها و دوخت هایی که با این نوع چرخ خیاطی  دوخته می شوند، قابل برنامه ‌ریزی هستند.

 صدها مدل کوک و دوخت را می‌توان با این چرخ انجام دهید و همچنین آن ها را ذخیره نمایید. به طور مثال شما امروز نوع دوخت خاصی را استفاده می کنید می توانید آن را ذخیره نمایید تا در هفته ها و روزهای بعد نیز از آن استفاده نمایید. امکان انجام گل دوزی یکی دیگر از ویژگی های این چرخ می باشد که چندین و چند مدل گلدوزی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن ها را انجام دهید.


برای استخدام خیاط  مجرب و کاربلد اینجا کلیک کنید.

نحوه استخدام کارمند دولتی چگونه است

نحوه استخدام کارمند دولتی چگونه است

حال که با جزئیات شغل کارمندی و انواع آن آشنا شده‌اید و اگر همچنان قصد مشغول شدن در یکی از ادارات و یا سازمان‌ها بعنوان یک کارمند را دارید، باید با استفاده از روزنامه‌ها و بعضی سایت‌های معتبر به دنبال آگهی‌های استخدام کارمند باشید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که از وب‌سایت راهنمای همشهری استفاده کنید چرا که در این سایت به صورت روزانه آگهی‌های زیادی در این حوزه منتشر می‌شود. بعنوان مثال از جمله آگهی‌هایی که به کرات در این سایت به ثبت می‌رسد، مربوط به استخدام کارمند فروش است که طبیعتاً در بسیاری از صنایع نیاز خواهد شد.

در کنار آن دیگر پروژه‌های کارمندی نیز وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید به بررسی آنها بپردازید. ضمناً اگر صاحب یک کسب و کار هستید و نیاز به یک کارمند دارید، کافی است که آگهی استخدامی‌تان را در راهنمای همشهری به ثبت برسانید. در آخر نیز عنوان کنیم که راه‌های ارتباطی با سایت راهنمای همشهری به منظور رفع هر گونه ابهام و یا ثبت آگهی در ادامه آمده است.

استخدام مهندس عمران با بهترین شرایط


استخدام مهندس عمران با بهترین شرایط

یکی از مشاغل کلیدی امروزی مهندس عمران است. مهندسی عمران دارای تخصص‌های حرفه‌ای است که می‌تواند برای آبادانی بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. اگر بخواهید مهندس عمران متخصص استخدام کنید، باید بتوانید یک سایت مناسب انتخاب کنید. یک مهندس عمران فردی است که به کار مهندسی عمران، برنامه‌ریزی، طراحی، ساخت و ساز، حفظ و ایجاد زیرساخت‌ها، حفاظت از سلامت عمومی و محیطی و بهبود زیرساخت‌های کنونی می‌پردازد.


علت زرد شدن برگ شامادورا از پایین چیست؟

یکی از مشکلات نخل شامادورا زرد شدن برگ هاست

زرد شدن برگ شامادورا به چند علت است :

۱- آبیاری بیش از حد و باتلاقی شدن خاک

۲- نور کم

۳- نوسان دما ( سرد و گرم شدن هوا به صورت ناگهانی یا پی در پی )

اگر برگ‌های قدیمی زرد می‌شوند ممکن است به علت کمبود مواد مغذی خاک باشد.

منبع: https://cafegoldoon.com/مشکلات-نخل-شامادورا/سوالات-متداول/

نحوه تکثیر گیاه هویا


یکی از مزایای عالی گیاه هویا این است که تکثیر آن به عنوان یک گیاه آپارتمانی و مناسب نگهداری در داخل منزل بسیار راحت است.

تکثیر گیاه از طریق قلمه بسیار راحت می‌باشد.

کافیست قلمه‌ای به طول ۱۰ سانتی‌متر جدا کند که روی آن ۲ تا ۶ برگ داشته‌باشد.

بهتر است قلمه از گیاه بالغ و در اوایل بهار که در حال رشد رویشی است گرفته شود تا برای ریشه زایی مشکل نداشته باشید و زنده بماند.

سپس قلمه را داخل آب حاوی هورمون ریشه زایی بگذارید.

و بعد از اینکه ریشه‌های جدید را مشاهده کردید داخل گلدان ببرید.