cafegoldoon.com

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی
cafegoldoon.com

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

معرفی گل نرگس

منشا گل نرگس متعلق به اروپا، شمال آفریقا و بخش‌های مختلفی از آسیا است. گل نرگس به عنوان یک گل سوخ‌دار دائمی شناخته می‌شود که چندین گل مختلف داشته که از رنگ‌های بسیار چشم نوازی برخوردار است. برگ‌های باریک و کشیده این گل باعث می‌شود تا بتوان آن را به عنوان یک گل زیبا در محیط درونی آپارتمان قرار دارد. گل نرگس از نوع پیازدار است و با توجه به اطلاعات منتشر شده از گل نرگس در کافه گلدون می‌توان دریافت که این گل از اوایل آذر تا اواسط اردیبهشت ماه گلدهی دارد.

رنگ شکوفه‌های این گل زرد بوده و میزان آب مورد نیاز آن برای رشد کافی، در حد متوسط است. گل‌های گل نرگس برجسته و جلوه‌دار است. از زمان‌های قدیم تا به امروز گل زیبای نرگس به عنوان نماد تولد و آغاز نو است. به همین جهت با رسیدن فصل بهار گل نرگس به عنوان بهترین انتخاب برای ارتباط دوستانه و عاشقانه شناخته می‌شود.

این گل در انواع مختلف وجود دارد که خرید گل نرگس از کافه گلدون می‌تواند باعث مدیریت بهتر هزینه‌های افراد شود. در واقع افراد با انتخاب یک فروشگاه گل و گیاه تخصصی می‌توانند در هزینه‌های خرید خود صرفه جویی کنند.

فصل گل نرگس

گل نرگس از جمله گل‌هایی است که دارای رایحه فوق العاده است. این گل پس از هر رشد دارای گل‌های درشت‌تری است که باعث می‌شود تا زیبایی گل به شکل قابل توجهی افزایش پیدا نماید. فصل گل‌دهی نرگس در زمان سرماست اما می‌توان گل‌ نرگس را در ماه‌های دیگر سال نیز تهیه کرد. گل‌دهی این گل در فصل پاییز نیز در برخی از موارد ادامه دارد.

فصل گل نرگس
فصل گل نرگس


خواص گل نرگس

خواص گل نرگس بسیار متعدد است که همین امر باعث شده است تا بتوان این گل را برای مقاصد مختلف تهیه کرد. بسیاری از افراد برای قرارهای عاشقانه از این گل خوشبو و زیبا استفاده می‌کنند. زیبایی و خواص منحصر به فرد این گل باعث شده است تا گل نرگس به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های کافه گلدون شناخته شود. از خواص این گل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای رفع سردرد و گرفتگی بینی

از زمان‌های گذشته تا به امروز بوییدن گل نرگس باعث تقویت مغز شده و می‌تواند بسیاری از مشکلات ناشی از سردرد را درمان نماید. افرادی که دچار گرفتگی بینی هستند می‌توانند این گل را خریداری کرده و از آن به عنوان یک ماده آرامش بخش استفاده کنند. خاصیت ضدعفونی کننده این گل باعث شده است تا بتوان از آن جهت جلوگیری از رشد سلول‌های سرطانی استفاده کرد.

خواص گل نرگس
خواص گل نرگس


  • دمنوش گل نرگس

خواص گل نرگس در کافه گلدون به خوبی بیان شده است تا خریداران ضمن آشنایی با این گل بتوانند با خیال راحت آن را خریداری کنند. دمنوش گل نرگس به عنوان یکی از دمنوش‌های مفید برای بدن است که می‌تواند بهبود سرماخوردگی، تقویت بینایی و درمان مشکلات تنفسی را به دنبال داشته باشد.

  • روغن گل نرگس

روغن گل نرگس نیز دارای فواید زیادی برای سلامت بدن است. برای تهیه روغن گل نرگس کافی است مقداری کمی سرکه را داخل یک ظرف ریخته و به آن روغن زیتون اضافه کنید. در این حین اضافه کردن برگ گل‌های نرگس می‌تواند باعث ایجاد یک روغن قابل استفاده برای سلامتی شود.

منبع: https://virgool.io/@shalmod/خواص-گل-نرگس-kmulgprevovb

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد