cafegoldoon.com

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی
cafegoldoon.com

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

چگونگی هوشمندسازی آپارتمان

 

دنیا هر لحظه به سوی هوشمندتر شدن پیش می‌رود. اگر نگاهی به اطراف‌تان بیاندازید، به خوبی درک خواهید کرد که تقریباً همه چیز هوشمند شده است. از تلفن‌ها گرفته تا خودروها و هر آنچه که فکرش را کنید. اما شاید برایتان جالب که هنوز خانه‌ها به صورت کامل هوشمند نشده‌اند و عمده دلیل آن علاقه نداشتن پدر و مادرهایی است که با تکنولوژی به آن صورت اُخت نشده‌اند. اما کم کم باید به این سمت و سو رفت تا زندگی راحت‌تری داشته باشیم. حال اگر در حال حاضر علاقه‌مند به هوشمند سازی منزل تان دارید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا با روش‌هایی به شما عزیزان کمک کنیم.


کنترل خانه از راه صدا

مسلماً وسایل زیادی در خانه‌های همه‌ی ما وجود دارد که برای کنترل و مدیریت هر کدام از آنها باید به شخصه وارد عمل شویم. پر واضح است که انجام دادن این کارها انرژی می‌طلبد. بنابراین می‌توان از سیستم‌های صوتی استفاده کرد که مفهوم عبارات و کلمات را متوجه می‌شوند و به راحتی می‌توانند دستورات‌تان را انجام دهند. بعنوان مثال از طریق صدا می‌توانید چراغ‌ها را خاموش کنید و یا موسیقی را غیرفعال نمایید. به طور کلی دستیاران شخصی در خانه به شما کمک خواهند کرد تا بدون کمترین زحمت موارد مورد نیازتان را رفع و رجوع کنید. برای این منظور می‌توانید از دستیاران مختلف هوشمند مانند لنوو، گوگل هوم و مواردی از این دست بکارگیری کنید.

سیستم امنیتی هوشمند

سیستم‌های امنیتی اگر چه به تازگی به بازار عرضه نشده‌اند اما به خوبی می‌توانند شما را در محیط خانه باخبر کنند. در واقع یک سیستم خودکار در مواقع لزوم به راحتی می‌تواند مناطقی از خانه محدود کند یا حتی اگر در خانه مشکلی خاصی پیش آمده باشد، بلافاصله در هر جایی که باشید، به شما اطلاع دهد. به طور کلی سیستم‌های امنیتی می‌توانند مخصوص درب و پنجره، سیستم ردیاب و نشتی و مواردی از این دست باشد. گفتنی است که سیستم‌های کنترل از راه دور هوشمند زیادی وجود دارد که از جمله می‌توانید از سیستم نوع قناری (Canary) بهره ببرید.

منبع: https://techtip.ir/1400/09/27/راز-و-رمزهایی-در-مورد-چگونگی-هوشمندساز/

تماشای آنلاین سریال خانه کاغذی

سریال Money Heist با نام اصلی La Casa de Papel داستان یک گروه از افراد عجیب است که تصمیم دارند بزرگترین سرقت تاریخ اسپانیا را انجام دهند. این گروه که کاملاً با هم غریبه هستند برای حفظ هویت خود، اسامی شهرهای دنیا را برای خود انتخاب می‌کنند. همه چیز با دقت پیش‌بینی می‌شود اما مشکلاتی عجیب در انتظار آنهاست. سریال سرقت پول که با نام خانه کاغذی نیز شناخته می‌شود از بهترین تولیدات شبکه نتفلیکس و کشور اسپانیاست و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

​​​​​​​

برای تماشای آنلاین سریال خانه کاغذی اینجا کلیک کنید.

بررسی شب آهنگی قسمت ۳۰

بررسی شب آهنگی قسمت ۳۰


طی سالهای پس از پخش صندلی داغ نیز برنامه‌های تاک‌شوی زیادی پخش شد که توانستند موفق از آب در بیایند و نمونه آن سری برنامه‌های رضا رشید پور با نام عبور شیشه‌ای و شب شیشه‌ای و… بود که در زمان خود کولاک به پا کردند و حالا هم مهران مدیری و رامبد جوان به عنوان دو کمدین بزرگ سینمایی برنامه‌های اختصاصی خود را در تلویزیون دارند.

​​​​​​​

محدودیت‌های صدا و سیما در VODها وجود ندارد و همانطور که از سریال‌های تولید شده در این پلتفرم‌ها می‌توان فهمید، VODها کمتر از قوانین دست و پا گیر صدا و سیما رنج می‌برند. همین مساله باعث شد که آنها تصمیم بگیرند به ساخت تاک‌شو‌های اختصاصی دست بزنند و برای اینکه مردم را پای این برنامه‌ها بنشانند، از بازیگران مطرحی همچون شهاب حسینی استفاده کردند. همرفیق شهاب حسینی با اینکه برنامه پربازدیدی محسوب می‌شود اما بی‌نهایت ضعیف است و اجرای شهاب حسینی در آن اصلا در شان یک تاک‌شو نیست. برنامه‌های دیگری نظیر ام‌شو با حضور مجید صالحی ساخته شدند که موفق‌تر بودند و شنیده‌هایی از اینور و آنور می‌گوید که برنامه‌ای با حضور بهرام رادان نیز در دست ساخت است.

آشنایی با برنامه شب آهنگی

انجام بازی با مهمانان (از خود مهمان اصلی تا تماشاچیان) و سر و کله زدن با آنها در برنامه به بهترین نحو انجام می‌شود و کمتر پیش می‌آید که تماشاگر ریموت تلویزیون را به دست بگیرد و حرف‌ها را «رد کند». خوشبختانه خبری از گروه موسیقی فلان و بهمان به آن صورت نیست و آهنگی و تیمش تصمیم گرفته‌اند تمرکز خود را روی نکات دیگری بگذارند.


​​​​​​​

نمی‌دانم این سیاست برنامه شب آهنگی است و یا چالشی است که دامن‌گیر سازندگان برنامه شده اما تا به امروز مهمانان برنامه شب آهنگی نسبت به تاک‌شوهای دیگری که از VODها پخش می‌شوند، افراد کمتر مشهوری هستند. این مساله یا به عدم پذیرش دعوت مهمانان سرشناس‌تر برمی‌گردد (نام شهاب حسینی در یک برنامه کافیست که هرکسی را بتواند دعوت کند، حتی اگر اجرای ضعیفی داشته باشد) یا شاید هم به بودجه برنامه. ممکن است هیچ یک از این موارد هم در کنار نباشد و شب آهنگی مخصوصا این سیاست را پیش گرفته باشد تا در این بخش هم خودش را با سایر برنامه‌ها متمایز جلوه دهد.


منبع: https://filmnet.ir/contents/scxEDl/Shab-Ahangi